پست خیلی خوبی هست. ممنون از جمع آوری و اشتراک گذاری
پیشنهادی که دارم اینه که پردازنده هایی که قابلیت اورکلاک شدن دارند مثل سری k اینتل و amd ها رو امتیاز مثبتی براشون در نظر بگیرید. فکر کنم اون وب سایت پیش فرض کمپانی رو ملاک قرار داده
در مورد کش ها هم الان فقط لایه 3در نظر گرفته شده که بیشترین حجم و تاخیر رو داره. برای بهبودش میشه با همین فرمول حجم ضرب در ضریب ثابت رو در نظر گرفت و به لایه 2 و 1 وزن 3 و 10 هم داد که اون ها هم در نظر گرفته بشن






پاسخ با نقل قول

Bookmarks